بارش سنگین برف، احتمال ریزش کوه و سقوط بهمن، دو گردنه شاه منصوری و چری شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال وبختیاری را مسدود کرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان چهارمحال وبختیاری گفت: بارش برف و وجود کولاک شدید، باعث مسدود شدن این محور ارتباطی بازفت کوهرنگ به مسجد سلیمان و استان خوزستان شد.
حمزه رفیعی افزود: تردد خودروها از دیگر گردنه های برفگیر استان چهارمحال و بختیاری به ویژه محورهای شهرستان کوهرنگ نیز با استفاده از زنجیر چرخ امکانپذیر است.
وی با بیان اینکه بارش های برف و کولاک از روز پنجشنبه در بیشتر مناطق این استان باعث لغزندگی محورهای ارتباطی شده است، به رانندگان توصیه کرد، سرعت مطمئن را رعایت کرده و هنگام عبور از گردنه های برفگیر، خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.
رفیعی گفت: در دیگر محورهای ارتباطی استان به ویژه شهرکرد به اصفهان، شهرکرد به اردل و فارسان کوهرنگ نیز بارش باران را شاهد هستیم و این محورها نیز لغزنده است.
شهرام ندیمی معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال وبختیاری نیز از آمادگی و استقرار 37 اکیپ راهداری در نقاط مختلف استان به منظور خدمت رسانی به مسافران خبر داد و گفت: رانندگان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و لباس گرم نیز همراه داشته باشند.
شهرستان کوهرنگ، از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری، با 35 هزار نفر جمعیت می باشد که مرکز آن ( شهر چلگرد ) در فاصله 85 کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) قرار دارد./س
برچسب ها: بارش ، سنگین ، گردنه ، مسدود ، کوهرنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.