به منظور برنامه‌ریزی برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی سال ۹۳، ستاد سفرهای نوروزی شرکت حمل و نقل ریلی رجاء آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجاء، مدیرعامل این شرکت ریلی اظهار داشت: هدف نهایی همه مدیران و همکاران تا آغاز سفرهای نوروزی، باید ایجاد شرایط مطلوب برای هموطنان در سفر با قطارهای رجاء و جلب رضایت‌مندی آنان باشد.
 
‌سید حسن موسوی‌نژاد به مطالبات مردم از بخش حمل و نقل به ویژه بخش ریلی که در حال پیشرفت است اشاره کرد و اظهار داشت:‌ ‌تهیه و تدارک برای پوشش یکدست و یکرنگ تمام مأمورانی که به صوت مستقیم با مسافران رجاء در ارتباط هستند باید مد نظر قرار گرفته و حتی قطارهای رجاء با رنگ مشخص و شاخصه‌های دیگر برای مسافران شناخته شده باشد.
 
وی بر تکریم ارباب رجوع و مشتریان شرکت تأکید کرد و اظهار داشت: همه اقدامات لازم اعم از آموزش‌های تکمیلی و ضمن خدمت مأمورین مرتبط در جهت آشنایی هر چه بیشتر وظایف و تکریم مسافران تا آغاز سفرهای نوروزی باید اجرایی شود.
 
مدیرعامل رجاء تأمین قطعات استاندارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن را برای آماده سازی قطارهای نوروزی جزو اصلی‌ترین فعالیت‌ها بیان کرد و گفت: با مطالعه درست باید به دنبال یکنواخت و یکسان کردن استفاده از امکانات قطارهای مختلف پرداخت و این نکته را در امکانات قطارهای موجود و قطارهای در دست ساخت مورد پیگیری قرار داد.
 
وی سامانه اینترنتی رجاء (www.raja.ir )، سامانه مکانیزه ارتباط با مشتری 1539، پیامک 3000139،ایمیل (Info@raja.ir) و از این قبیل را به عنوان راه‌های دریافت نظرات، پیشنهادها و شکایات مردمی قطارهای شرکت رجاء یاد کرد.
 
‌‌موسوی‌نژاد مطالعه برای تهیه و تنظیم برنامه حرکت قطارهای اصلی رجاء به صورت یک‌ساله را از مدیران مربوطه با هماهنگی راه‌آهن ‌خواستار شد.
 
وی اظهار داشت: هموطنان باید امکان تهیه بلیت قطارهای مسافری رجاء را با یک برنامه‌ریزی بلند مدت برای تردد دارا باشند.
 
مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء بهره‌گیری از تجربه ستاد سفرهای نوروزی را برای راه‌اندازی ستاد سفرهای تابستانی خواستار شد و گفت: سفرهای تابستانی نیز با توجه به بازه زمانی بیشتر و حجم جابه‌جایی بالاتر باید مورد توجه ویژه قرار گرفته و این ستاد برای هماهنگی جهت ارائه خدمات فعالیت داشته باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ستاد ، سفر ، نوروزی ، رجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار