محمود امانی طهرانی با حكمي از سوي رئيس سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي، به‌عنوان مديركل دفتر تأليف كتاب‌هاي درسي ابتدايي و متوسطه نظري منصوب و جايگزين محمدعلي جمالي‌فر شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در حكم صادره از سوي حجت‌الاسلام والمسلمين محی الدین بهرام  محمديان آمده است:
با عنايت به ابلاغ و اجراي برنامه درسي ملي و سند تحول بنيادين آموزش و پرورش اميدوار است با الهام گرفتن از وصاياي گرانقدر امام راحل(قدس سره) و نصب‌العين قرار دادن رهنمودهاي مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي) و در چهارچوب سياست‌هاي دولت تدبير و اميد در پيشبرد اهداف نظام تعليم و تربيت اسلامي مصرّح در قوانين و اسناد بالادستي با اولويت برنامه مصوب پنجساله سازمان در جهت تحقق تكاليف مربوط به برنامه درسي ملي موفق باشيد.
بديهي است برنامه‌ريزي و پي‌گيري لازم براي بهبود مستمر برنامه‌هاي درسي و توليد متون و كتاب‌هاي درسي با عطف توجه به سياست توليد بسته آموزشي و به‌روزآوري آنها با رويكرد فرهنگي و تربيتي و پيشرفت علم و فناوري در جهت شكوفايي فطرت الهي و تدوين اهداف دوره‌هاي تحصيلي و حوزه‌هاي يادگيري با عطف توجه به آنچه ذكر شد، در اولويت برنامه‌هاي جناب‌عالي خواهد بود.
يقيناً مديران و كارشناسان و به‌ويژه همكاران محترم آن دفتر با شور و اشتياق و با ملحوظ نظر قرار دادن منشور اخلاقي سازمان همراهي لازم را با شما خواهند داشت.
اميدوارم با توكل به خداوند متعال و با اعتماد به چنين پشتوانه گرانقدري در پرتو عنايات خاص امام عصر ارواحنا فداه در انجام مأموريت‌هاي محوله بيش از پيش موفق باشيد. ارائه گزارش از پيشرفت امور به‌صورت دوره‌اي موجب امتنان است.
خاطرنشان مي‌شود، دكتر محمود اماني طهراني پيش از اين دبير شوراي هماهنگي علمي سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي بوده است.
گفتني است درحكم جداگانه‌اي، دكترمحمديان ضمن تشكر و قدرداني از زحمات محمدعلي جمالي‌فر در دوران تصدي مسئوليت دفتر تأليف كتاب‌هاي درسي ابتدايي و متوسطه نظري، او را به‌عنوان مشاور برنامه‌ريزي آموزشي منصوب كرد.

برچسب ها: کتاب ، امانی ، درسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار