امروز "یکشنبه 24 آذر ماه 92"؛

"وزش باد" نسبتا شدید در"تهران" و دامنه های جنوبی البرز/ "کاهش محسوس دما" در اکثر مناطق کشور

امروز در دامنه های جنوبی البرز وزش باد نسبتا شدید خواهد بود و از لحاظ شرایط دمایی امروز و فردا در نیمه غربی کشور، سواحل دریای خزر و دامنه های البرز دمای هوا بطور قابل ملاحظه ای کاهش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران براساس پيش بيني هاي سازمان هواشناسی کشور، امروز "یکشنبه 24 آذر ماه 92" بارش ها در سواحل دریای خزر و شمال شرق بارش باران و برف بطور متناوب ادامه خواهد داشت و در دامنه های جنوبی البرز وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.

براساس این گزارش، فردا بارش پراکنده برف در شمال شرق کشور ادامه داشته ولی بتدریج قطع شده و از بعدازظهر فردا بارش پراکنده در سواحل غربی دریای خزر و استان اردبیل نیز رخ خواهد داد.


لازم به ذکر است، از لحاظ شرایط دمایی امروز و فردا در نیمه غربی کشور، سواحل دریای خزر و دامنه های البرز دمای هوا بطور قابل ملاحظه ای کاهش خواهد یافت و وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور در برخی مناطق با گرد و خاک همراه خواهد بود.

شایان ذکر است، فردا و روز سه شنبه در شمال شرق و شرق کشور افت محسوس دما رخ می دهد و هوای سرد تا پایان هفته در سطح کشور ماندگار است و همچنین امروز دریای خزر و طی امروز و فردا خلیج فارس و دریای عمان مواج هستند.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، کمي ابري، درپاره ای نقاط نيمه ابري و وزش باد شديد پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 9 درجه و در کمترین حالت به 4 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 4 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار