برابر قانون هرگاه اجراي استاندارد در مورد کالايي اجباري اعلام شود با گذشت مهلت قانوني، توليد، تمرکز، توزيع و فروش آن با کيفيت کمتر از استاندارد مربوطه و يا بدون علامت استاندارد ايران ممنوع است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره کل استاندارد استان تهران، در جريان بازرسي‌هاي کارشناسان نظارت بر اجراي استاندارد اين اداره کل، دو هزار و 310 عدد شيرآلات بهداشتي غيراستاندارد درمراکز عرضه تهران شناسايي و توقيف شد.
 
مديرکل اداره استاندارد تهران در تشريح اين خبر گفت: شيرآلات توقيف شده شامل شيرآلات بهداشتي با نام تجاري شل، شير پيسوار با نامهاي تجاري هانزار، M-H و J.R 900 عدد شير شيلنگي با نامهاي تجاري آبنوش و تک متال، 430 عدد شير پيسوار با نام تجاري تک متال، 100 عدد شيرآلات بهداشتي، 50 عدد شير پيسوار و 800 عدد شير شيلنگي با نام تجاري صدف به علت عدم ارائه مجوز استاندارد توقيف شدند.
 
مسلم بيات با اشاره به اينکه يکي از حقوق افراد جامعه استفاده از کالاهايي است که داراي کيفيت لازم باشند، گفت: در اين راستا، برابر قانون هرگاه اجراي استاندارد در مورد کالايي اجباري اعلام شود با گذشت مهلت قانوني، توليد، تمرکز، توزيع و فروش آن با کيفيت کمتر از استاندارد مربوطه و يا بدون علامت استاندارد ايران ممنوع است و فرد متخلف به حکم دادگاه به مجازات حبس يا جزاي نقدي محکوم خواهد شد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار