هافبک - مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبال همین است، یک روز اکثر توپ‌ها توی گل می‌رود و امان از روزی که توپ نخواهد توی گل برود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس محمدرضا خلعتبری اظهار داشت: همه ما امیدواریم پیروزی خوبی که برابر مس کرمان داشتیم، شرایط روحی و روانی تازه‌ای برای بازی‌های ما ایجاد کند اما آنچه اهمیت دارد، نه تعداد گل‌ها، بلکه سه امتیازی است که کسب کرده‌ایم. البته تعداد گل‌ها هم از جهت تفاضل ارزش داشت.
 
وی ادامه داد: در این بازی، مس هم در شروع بد بازی نکرد اما گلی که در دقایق اولیه دریافت کردند، این فرصت را برای ما ایجاد کرد که از بازی بازتر و روبه جلوی آنها استفاده کنیم اما انتظار زدن 6 گل را نداشتیم. به هر حال مس هم در انتهای جدول قرار داشت و با توجه به بازی انتحاری که می‌کرد، می‌توانست خطرناک باشد.
 
هافبک - مهاجم تکنیکی پرسپولیس درباره اشتیاق بازیکنان برای زدن گل‌های بیشتر و بسنده نکردن به گل‌های کمتر خاطرنشان کرد: خیلی ساده می‌توانم بگویم، همه تیم می‌خواست بیشتر گل بزنیم. این احساس خواستن خیلی قوی بود و از روزهایی بود که توپ‌ها توی دروازه رفت. همانطور که یک روزهایی هر چه می‌زنی، گل نمی‌شود.
 
وی درباره تاثیر کری پرویز مظلومی برای هواداران روی عملکرد تیم، تصریح کرد: من که اصلا متوجه این مساله نشدم. فکر می‌کنم سایر بچه‌ها هم اینطور بودند. در این مسائل دخالت نمی‌کنم. ما صرفا به دنبال پیروزی بودیم و حتی شرایط را مناسب دیدیم و می‌خواستیم بیشتر گل بزنیم. اینکه مربی حریف چه می‌گوید یا چه انجام می‌دهد برای ما مهم نیست، بلکه آنچه آقای دایی می‌خواهد اهمیت دارد. الان هم آن بازی تمام شد. بازی‌های بعد یک داستان جدید خواهد بود و باید تمرکزمان را روی آنها بگذاریم تا به هدف اصلی برسیم.
 
خلعتبری درباره بازی با سایپا که در بازی رفت موفق به پیروزی شد و اینکه این بازی از نظر تحلیلگران به جهت انتقامی بودن، انگیزه ایجاد می‌کند، ادامه داد: ما فقط از این زاویه به بازی نگاه می‌کنیم که رقابت در جدول لیگ خیلی شدید است و ما نیاز جدی به این سه امتیاز داریم. در واقع چند پیروزی پیاپی نیاز داریم تا شاید کمی شرایط ما در جدول تثبیت شود. این قوی‌ترین انگیزه ما است. البته بازی رفت را دیده بودم. سایپا مهره‌های خوب و تاثیرگذاری دارد ولی باخت پرسپولیس در آن روز منصفانه نبود اما فوتبال همین است. امان از روزی که توپ نخواهد توی گل برود.
 
بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس درباره وضعیت تیم ملی هم اینگونه خاطرنشان کرد: شاید تکراری باشد اما مهمترین مساله این است که با تیم‌های خوب و قوی بازی کنیم. این درست که می‌گویند خلاقیت فوتبال ایرانی می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد ولی ما حریفانی داریم که برای تمام لحظات برنامه‌ریزی کرده‌اند و ما باید ضعف و قوت خودمان را برابر حریفان قدرتمند محک بزنیم. الان با وجود کی‌روش امیدواری زیادی در تیم وجود دارد ولی باید بازی‌های خوبی را انجام بدهیم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار