معاون حمل‌ و نقل و ترافيك و دبير كارگروه تخصصي ايمني شبكه معابر و پياده‌راهها و مناسب سازي دسترسي‌ها براي جامعه معلولين وسالمندان گفت: به منظور ساماندهي مسير دسترسي وسايل نقليه به ميدان نوبنياد،‌ راستگرد بزرگراه شهيد بابايي به خيابان شهيد لنگري كه به علت ساخت ايستگاه مترو مسدود شده بود،‌ در سال جاري ساماندهي و اصلاح هندسي شد.

پويا محمديان در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود:‌ محدوده ميدان نوبنياد در شمال شرق تهران يكي از پرترددترين معابر ترافيكي در منطقه يك است كه با مشكلات ترافيكي خاصي روبرو بود. بدين ترتيب پس از مطالعات لازم،‌ همزمان با آغاز بهره‌برداري از پروژه طبقاتي شهيد صدر بسياري از مشكلات ترافيكي و عدم ايمني اين محدوده رفع شد.

محمديان تصريح كرد: طرح اصلاح هندسي راستگرد بزرگراه شهيد بابايي به خيابان شهيد لنگري به منظور افزايش دسترسي به شبكه حمل و نقل عمومي در ميدان نوبنياد اجرايي شد كه منجر به تسهيل در تردد،‌ كاهش ترافيك،‌ هدايت صحيح و تعيين مسير خودروها شده است.

محمديان عنوان كرد:‌ با اشاره به حجم بالاي مسافرين اين محدوده ،‌ وجود يك تابلوي اطلاع رساني كيفيت هوا جهت رفاه حال شهروندان ضروري شناخته شد كه به همين علت تلويزيون شهري ميدان نوبنياد توسط شركت كنترل هوا با تخصيص اعتبار از سوي شركت كنترل كيفيت هوا در جنوب ميدان نوبنياد،‌ نصب و راه‌اندازي شد تا اطلاعات لازم را دراختيار شهروندان قراردهد.

انتهاي پيام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار