مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 19، از احداث سرانه‌های فضای سبز در رینگ بزرگراه امام علی(ع) در این منطقه خبر داد.

معلم، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح احداث سرانه‌های فضای سبز در رینگ بزرگراه امام علی(ع) واقع در محدوده‌ی منطقه 19، از اقدامات اجرایی اداره فضای سبز شهرداری این منطقه در نیمه دوم سال 92 است.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح در سه ماهه اخیر آغاز و با تکمیل و کاشت سرانه‌های فضای سبز در رینگ بزرگراه امام علی(ع) واقع در محدوده‌ی منطقه 19 تا پایان آذرماه سال جاری آماده بهره‌برداری است.

معلم، با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح گونه‌های گیاهی مقاوم و سازگار با شرایط محیطی بزرگراه امام علی(ع) واقع در محدوده‌ی منطقه 19 با صرف هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیون تومان احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح، گفت: اقداماتی از جمله خاکریزی، تسطیح، آبرسانی، عملیات کاشت چمن، کاشت درختان مقاوم و سازگار با محیط از جمله چنار، تبریزی، توت کاتوزا، زیتون تلخ، پاپیتان، سرو نقره‌ای، انواع کاج، گل‌های بربر  ، رز، نسترن، فیتیکس در این طرح انجام می‌‌شود.

معلم، در پایان با اشاره به اجرای این طرح، گفت: احداث سرانه‌های فضای سبز در رینگ بزرگراه امام علی(ع)، کاشت گونه‌های مقاوم و سازگار با شرایط محیط با پیشرفت فیزیکی صددرصدی، تا پایان آذرماه سال 92 آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/  

برچسب ها: احداث ، فضای سبز ، بزرگراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار