فیلم تلویزیونی "آقاخوبه" محصول گروه تلویزیونی بسیج صداوسیما، جمعه 29 آذر ماه از شبکه یک سیما، ساعت 14:50 پخش خواهد شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج رسانه ملی، این اثر تلویزیونی که علی عطشانی کارگردانی آن را بر عهده داشته است با حضور بازیگرانی چون علی دهکردی، فاطمه گودرزی، علی اوسیوند، اصغر نقی زاده، فخرالدین صدیق شریف، لاله صبوری و... جلوی دوربین رفته است.

«آقاخوبه» که تهیه کنندگی آن را میرولی حسینی و نویسندگی آن را امیرعلی محسنین برعهده داشته اند، روایتگر داستان زندگی پزشکی ارتشی به نام علیرضا است که علی دهکردی نقش آن را بازی کرده است. علیرضا که بارها برای امدادرسانی به مناطق جنگی اعزام شده است، اکنون برای حضور مجدد با مخالفت همکاران، همرزمان و خانواده روبرو می شود. چراکه لیلا (با بازی فاطمه گودرزی) هسمر وی باردار است. با این حال وی با نگارش نامه ای بدون خداحافظی رهسپار خط مقدم می شود و...

شایان ذکر فیلم تلویزیونی «آقاخوبه» به پاس قدردانی از زحمات و خدمات گسترده ارتشیان مکتبی و مردمی میهن عزیزمان، همزمان با سالروز ارتش جمهوری اسلامی در سال جاری طی مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، علی اصغر جعفری مشاور رئیس سازمان و رئیس مرکز بسیج صداوسیما از سوی گروه تلویزیونی بسیج رسانه ملی به ارتش جمهوری اسلامی ایران اهدا شد.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید فواد
۱۷:۲۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
عکسهای مرا چاپ کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۲ دی ۱۳۹۲
عالی وخوب
آخرین اخبار