نایب‌رئیس هیات تحقیق و تفحص از صنعت فولاد کشور در مجلس از تشکیل اولین جلسه این هیات در هفته آینده خبر داد، گفت: اولین جلسه کاری هیات تفحص را در اتاق وزیر صنعت،‌معدن و تجارت و با حضور اشخاص حقیقی و حقوقی صنعت فولادسازی کشور تشکیل خواهیم داد.

سیدهادی حسینی نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار و نایب رییس هیات تحقیق و تفحص از صنعت فولاد کشور در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از تشکیل اولین جلسه هیات در هفته آینده خبر داد، گفت: اولین جلسه کاری هیات تفحص را در اتاق وزیر صنعت،‌معدن و تجارت و با حضور اشخاص حقیقی و حقوقی صنعت فولادسازی کشور تشکیل خواهیم داد.

وی در ادامه در خصوص محورهای این تحقیق و تفحص اظهار داشت: قرار بود 7 یا 8 طرح فولادی در کشور اجرایی شود که عملیاتی کردن این طرح‌ها با تاخیر همراه بوده است ضمن آنکه به واسطه وابستگی‌های ما به صنعت فولاد دنیا، مقادیر زیادی ارز از کشور خارج می ‌شود که این هیئت دلایل این موضوع را بررسی و راه‌های برون‌رفت از این معضل را  پیگیری خواهد کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه هم اکنون مقادیر زیادی سنگ آهن از کشور خارج می‌شود و پس از فرآوری با قیمت چند برابر آن را وارد کشور می‌کنیم، تصریح کرد: اگر بخواهیم اشتغال ایجاد کنیم و تولید ملی را رونق ببخشیم باید از خام فروشی مواد معدنی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار