گروه موسوم به جبهه "النصره" و گردان هاي "مروان حديده" مسئوليت انفجار خودروي بمب گذاري شده در مسير لبوه بعلبک در بقاع لبنان را بر عهده گرفت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني العالم، برخي اطلاعات حاکي از آن است که وقوع اين انفجار در نزديک يکي از مراکز حزب الله به زخمي شدن شماري از اعضاي آن منجر شد. 

فاطمه عواضه خبرنگار اين شبکه در لبنان در گزارشي در اين باره با اشاره به اين که حوادث امنيتي در مناطق مختلف لبنان اذهان همه را در اين کشور به خود مشغول کرده است، به انفجار اخير در بعلبک اشاره کرد و افزود: وقوع اين انفجار حاکي از آن است که اينگونه انفجارها همچنان ادامه دارد. ارتش لبنان بمبي را که در اين انفجار از آن استفاده شده است حدود پنجاه کيلوگرم تي ان تي تخمين زده است و در همين حال تحقيقات درباره هويت عاملان آن که اطلاعات موجود نشان مي دهد از مرزهاي شرقي منطقه عرسال آمده اند، ادامه دارد. 

وليد سکريه عضو فراکسيون وفاداري به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: اين گروه ها به اقدامات خود ادامه مي دهند و در لبنان کساني هستند که از آنها حمايت مي کنند به همين سبب آزادانه فعاليت مي کنند زيرا دولت لبنان نيز اقدامات کارآمدي براي ريشه کن کردن آنها در اين کشور انجام نداده است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار