نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس با نامناسب ارزیابی کردن روند کنونی تخصیص اعتبارات به پروژه راه آهن غرب، هشدار داد که ممکن است با این روند تا 20 سال دیگر هم کسی صدای سوت قطار را در استان نشنود

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

فتح الله حسینی گفت: اگر روند تخصیص 113میلیارد تومانی در آینده نیز ادامه یابد، در شتاب بخشی به اجرای نهایی راه آهن اختلال ایجاد می شود.

وی همچنین بازسازی 83 روستای مناطق مرزی قصرشیرین و گیلانغرب که به دلیل جنگ تحمیلی، ساکنان آن مجبور به ترک زادگاهشان شده بودند به عنوان مطالبه اهالی روستاها یاد کرد.

حسینی گفت: ساکنان این روستاها که اکنون در شهرها و دیگر روستاهای استان به سر می برند، همواره از ما می خواهند که زمینه بازگشت شان به روستاهای تخلیه و نابود شده در زمان جنگ را فراهم کنیم اما از این کار عاجزیم و به کمک دولت نیاز داریم.

وی همچنین به مصوبه دولت گذشته برای احداث سه منطقه ویژه اقتصادی در کرمانشاه، اسلام آبادغرب و قصرشیرین اشاره کرد و خواستار آن شد که در دولت تدبیر و امید، دست کم یکی از این سه منطقه به عنوان منطقه آزاد تجاری در نظر گرفته شود.

نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب با بیان اینکه 54 درصد صادرات غیرنفتی کشور به عراق از راه بازارچه پرویزخان انجام می شود، سهم مردم قصرشیرین در این صادرات را ناچیز عنوان کرد و از دولت خواست که در این خصوص چاره اندیشی کند/س

برچسب ها: کرمانشاه ، انتظار ، صدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.