نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: متاسفانه علیرغم تلاش‌هایی که برای تجمیع "بیمه‌ها" انجام می‌شود هنوز این امر محقق نشده است و بیماران متضرر پرداخت بیشتر در ازای "خدمات درمانی" خود هستند.

دکتر رستمیان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خدمات دهی سازمان‌های بیمه‌گر روز به روز کاهش می یابد و مردم باید برای "خدمات درمانی" که دریافت می‌کنند هزینه های بیشتری حتی بیش از 70 درصد را از جیب خود پرداخت کنند.

وی گفت: تجمیع سازمان های بیمه‌گر و ایجاد یکی از سازمان" بیمه" واحد می تواند در یکسان سازی خدمات ارائه شده توسط این سازمان ها موثر باشد و در واقع تبعیض پیش آمده را برطرف سازد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: در حال حاضر بیمه ها حق بیمه های غیریکسانی دریافت می کنند و در این بین هستند بیمه‌هایی که 7 درصد از افراد تحت بیمه خود حق" بیمه" دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه مجلس با جدیت هر چه تمام تر تجمیع بیمه را پیگیری می‌کند، خاطر نشان کرد: تجمیع سازمان‌های بیمه گر علاوه بر توانمندسازی بیمه‌ها کمک چشم گیری به بیماران و افراد تحت پوشش بیمه خود می کنند و در واقع تبعیض پیش آمده را که موجب مضرات فراوانی در بدنه حوزه سلامت گشته را مرتفع می سازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
هادی دارایی
۱۲:۴۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۲
باسلام وخسته نباشید. . .
این حرفی که من میزنم شاید جاش اینجا نباشد اما چاره ای نداره
من دوسال بود که بعد دانشگاه دنبال کار بودم تااینکه تو کرج در رشته خودم که تکنسین فوریتهای پزشکی هستش کار پیدا کردم بعد دوماه کار بعلت نداشتن گواهینامه ب۲ دارم لغو قرارداد میشم وهنوزسه ماه از دوساله گواهینامه ی ب۱ مونده تا بتونم ب۲شرکت کنم هرجا هم که رفتم قبول نکردن حداقل ثبت نام کنم که یه معرفی بهم بدن من به این کار خیلی نیاز دارم اگه لغو قرارداد بشم بازم باید چن سال دنبال کار بگردم از مسئولان ۱۱۵کرج هم میگن اگه یه برگه از آموزشگاه های رانندگی بیاری که واسه گواهینامه ثبت نام کردی دیگه لغو قرارداد نمیشی
شما بگید چیکار کنم تورو خدا کمکم کنید
باسپاس هادی دارایی
۰۹۳۸۰۵۹۷۶۳۹
hadi.daraei@gmail.com
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۳۱ ۲۹ آذر ۱۳۹۲
برای چی کسی که بیمه داره باید دوباره بره بیمه تکمیلی درست کنه ؟
بیمه تکمیلی را بر دارید و کاری کنید که سازمانهای بیمه گر تعهداتشونا افزایش بدن
آخرین اخبار