وجود افراد کارشناس در این دوره از جشنواره باعث می‌شود در صورت ایجاد مشکلی برای فیلم از این موضوع ناراحت نشوم.

هاتف علیمردانی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: سال گذشته یک سری از غیر کارشناسان بدون هیچ اطلاع، آگاهی و شناختی در رابطه با فیلم‌سازی، فیلم‌های ارسال شده به جشنواره فیلم را دیدند و باعث ایجاد آن حواشی شدند اما با توجه به تغییرات اعمال شده در جشنواره فیلم فجر امسال، این رویداد به صورت هدفمند قانونمند و با کیفیت برگزار خواهد شد و به شخصه روزهای خوبی را برای سینما پیش‌بینی می‌کنم.

وی افزود: با توجه به این تغییرات در صورت پیش آمدن هر مشکلی حتی برای فیلم خودم هیچ اعتراضی نمی‌کنم و می‌دانم که این امر به حق بوده است اما سال گذشته برخی فیلم‌های خوب به ناحق کنار گذاشته شدند.

علیمردانی ادامه داد: امسال انتخاب "رضا داد" به عنوان یک اتفاق مثبت در جشنواره باعث تغییر روند غیر کارشناسی به کارشناسی شده است.

این کارگردان با مثبت خواندن ثبات دبیری جشنواره عنوان کرد: به نظرم این امر اتفاق مثبتی در جشنواره است زیرا تغییر سیاست‌ها و خط قرمزها باعث گنگ شدن فیلم‌سازان می‌شود.

وی ادامه داد: امسال شور و هیجان خاصی در میان فیلم‌سازان حاکم است و فیلم‌سازان علاقه‌مند به پیگیری امور هستند.

این کارگردان بیان کرد: با توجه به حمایت "علی جنتی" از برخی از فیلم‌سازان بزرگ همانند "بهرام بیضایی" و "ناصر تقوایی" امیدوارم هرچه زودتر این افراد به سینما باز گردند.

علیمردانی خاطر نشان کرد: در پایان از آقای "قره باغی" به عنوان برند جشنواره و "سیمون عسیونیان" که با سعه‌ی صدر خود باعث بهبود کیفیت جشنواره شده است تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.