هفته سینمایی با دیدارهای سینمایی رئیس سازمان سینمایی و اهالی سینما، نشست پرحاشیه جشنواره فیلم فجر همراه بود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، این هفته سینمایی با دیدارهای سینمایی رئیس سازمان سینمایی و اهالی سینما، نشست پرحاشیه جشنواره فیلم فجر آغاز شد و با دیگر اخبار خاتمه یافت.

به تازگی پخش‌کننده فیلم استرداد نسبت به پایین کشیده شدن بیلبوردهای این فیلم توسط سازمان زیباسازی شهرداری تهران اعتراض کرد و سازمان زیباسازی شهر تهران در مقابل اعلام کرد که نقشی در ماجرای برداشتن بیلبوردهای فیلم «استرداد» در سطح شهر نداشته است.

اما در این هفته تعدادی از بازیگران مطرح و نمایندگان خانه سینما با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دیدار کردند و نمایندگان خانه سینما ضمن بیان مسایل و مشکلات صنفی موجود در حوزه سینما و طرح برخی از موضوعات و مطالبات سینماگران از قبیل نظام تامین اجتماعی، صندوق بیمه بیکاری و ارزیابی مفاهیم شغلی در سینما، اصلاح و ارتقای سطح بیمه‌های تامین اجتماعی برای سینماگران را خواستار شدند.

و از دیگر دیدارهای سینمایی این هفته "طاهر ناصر المحمود"وکیل وزیر فرهنگ جمهوری عراق با "حجت الله ایوبی" معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی رئیس‌ سازمان سینمایی دیدار و گفت‌وگو کرد. تفاهم در خصوص همکاری های سینمایی بین دو کشور دوست و همسایه ایران وعراق در زمینه‌های تولید،توسعه و آموزش سینمایی از اهم گفتگوهای این جلسه بود.

احمد مسجدجامعی، رییس شورای شهر تهران و اصغر فرهادی، فیلمساز از جمله چهرهایی هستند که در چند روز اخیر از نمایشگاه «به روایت عکاسان معاصر ایران» در گالری پردیس ملت دیدن کردند.
دبیر سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر طی نشستی که در رونمایی پوستر و سایت جشنواره حضور داشت با اعلام اینکه هیأت انتخاب این رویداد هنری تاکنون 20 فیلم را بازبینی کرده است، گفت: درباره هیچ فیلمی قبل از جمع‌بندی هیأت انتخاب تصمیم گرفته نخواهد شد.

از اخبار داغ و حاشیه سینمایی این هفته به نشست جشنواره فیلم فجر اختصاص دارد که توجه همه رسانه‌های را به خود جلب کرد و  رونمایی یکی از این پوسترها توسط انسیه شاه حسینی و پوران درخشنده انجام شد و پوسترهای دیگر، هر کدام توسط دو نفر از مسئولین سابق و یا فعالان سینمایی حال حاضر در ایران صورت گرفت اما نکته جالب این مراسم گلچین کردن مهمانان بود که از برخی از رسانه های دعوت نشد.

فاطمه معتمد آریا، تهمینه میلانی و مهتاب کرامتی برای پیدا کردن پسر بچه 5 ساله‌ای به نام محمد امین که در مردادماه گرفتار آدم ربایی شده، اعلام آمادگی کردند و در این راستا از پلیس خواستند که از هیچ کمکی دریغ نکنند.

انتهای پیام/ اس
برچسب ها: سینما ، جشنواره ، فجر ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار