مدیر امور فنی سابق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:بحث مثبت اعلام شدن تست دوپینگ امیر علی اکبری مو ضوعی بود که نه تنها ورزشکاران، بلکه همه جامعه را تحت تأثیر خود قرارداد.

علی اشکانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:با وجود آنکه بیش از یک هفته از بحث مثبت اعلام شدن نمونه آزمایش دوپینگ علی اکبری می گذرد اما هنور این موضوع در میان مردم  تجزیه و تحلیل می شود.
 
وی ادامه داد:قالب مردم حتی آنهایی که ورزش را کمتر دنبال می کنند از اتفاقی که برای امیر علی اکبری افتاد بسیار نارحت هستند که این موضوع نشان می دهد هموطنان عزیز ما چقدر قهرمانان خود را دوست دارند.
 
دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد:همه کشتی دوستان ،کارشناسان و ورزشکاران در مورد بحث دوپینگ امیر علی اکبری در یک موضوع اتفاق نظر دارند و آن هم این است که او در حالت عادی هم به راحتی می توانست قهرمان جهان شود و نیازی به مواد نیروزا نداشت حالا چرا نمونه آزمایش او مثبت شده سوالی است که هیچ جواب قانع کننده ای برای آن نمی توان پیدا کرد.
 
وی با اشاره به درخواست استیناف امیر علی اکبری تاکید کرد:حالا که امیر علی اکبری با قاطعیت اعلام کرده هیچ موادی را استفاده نکرده و به همین دلیل نیز نامه ای را برای استیناف از رای صادره به نناد لالوویچ رئیس فدراسیون جهانی کشتی ارسال نموده مسئولان ما نیز باید با جدیت موضوع را پیگیری کنند زیرا این قهرمانان سرمایه های ملی هستند و نباید به راحتی مورد اتهام قرار بگیرند.
 
  مدیر امور فنی سابق تیم ملی کشتی فرنگی در ادامه عنوان کرد:ما باید از این اتفاقی که برای علی اکبری افتاده درس بگیریم و از این پس با فرهنگ سازی نحوه درست و اصولی استفاده ار مکمل ها را به قهرمانان خود آموزش دهیم تا در آینده با دیگر با یک چنین موضوع تلخی مواجه نشویم.
 
اشکانی درباره کنار گذاشته شدنش از مسئولیتی که در تیم های ملی کشتی فرنگی داشته نیز اظهار اشت:به هرحال من نیآمده بودم که تا آخر عمر بخواهم بمانم،در آن زمان اعضای شورای فنی و آقای دکتر خادم صلاح دیدند که با این سمت در خدمت کشتی باشم ،من هم پذیرفتم.
 
وی اضافه کرد: در این مدت نیز تمام تلاش خود را به کار گرفتم تا مسئولیتی را که بر عهده داشتم به بهترین شکل ممکن انجام دهم. در هرصورت امیدوارم توانسته باشم قدمی کوچک را در راه اعتلای کشتی فرنگی ایران برداشته باشم.
 
اشکانی با بیان این که دلم همیشه باکشتی است خاطرشان کرد:برای کادر مدیریتی و فنی جدید آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم آنها به رسول خادم کمک کنند تا کشتی ایران به موفقیت های بزرگی در جهان برسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، اشکانی ، فرنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار