رئیس دبیر خانه ستاد راهبردی مرکزی مدیریت محلات شهر تهران از آغاز اجرای پودمان طرح جامع آموزش مدیریت محله در مناطق شهر تهران خبر داد.

ذاکری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به توانمند سازی مدیران محلات در حوزه شهروندان و نیز مدیران شهری اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه همکاری معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران و دانشگاه جامع علمی کاربردی 4 هزار نفر در این دوره ها از آموزش رایگان، مدیریت شهری محله محور برخوردار خواهند شد.  
 
وی با یاد آوری آغاز پودمان یک این دوره آموزشی از سال گذشته به اتمام کلاسها و نیز برگزاری امتحانات و صدور کارنامه این دوره اشاره کرد و افزود: از دیروز پودمان 1 مدیران محلات تمامی مناطق جداگانه شهر تهران به پایان رسیده است.  
 
رئیس دبیر خانه ستاد راهبردی مرکزی مدیریت محلات شهر تهران کسب حداقل نمره 12 در واحدهای نظری و عملی را شرط ورود به پودمان 2 دانست و گفت: این دوره از اواسط دی ماه و به صورت ارائه 16 واحد درسی برگزار خواهد شد.  
 
ذاکری شورا یاران ، مدیران محلات،‌ اعضای هیئت امنا، مسئولان خانه های سلامت و کانونها را به عنوان جامعه هدف این طرح عنوان کرد و ادامه داد، مدرک مورد تایید وزارت علوم در پایان پودمان 2 برای تمامی این افراد صادر خواهد شد.  
 
وی در پایان برگزاری این دوره های آموزشی را به منظور توانمند سازی مشارکت کنندگان طرح مدیریت محله را مهمترین فعالیت اجرایی در حوزه آموزش مدیریت محله عنوان و خاطر نشان کرد: قرار است این آموزشها تا 6 پودمان تداوم یابد.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: مدیریت ، محلات ، مدرک ، پودمان ، دوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار