نماینده تهران در شورای عالی استانها گفت: تا کنون بخش از دست نوشته های شهید چمران در قالب کتاب های مختلف به مرحله چاپ رسیده است و راه انتقال این گفته ها را به نسل جوان هموار کرده ایم.

مهدی چمران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:با خروج اسرائیلی ها از لبنان بنده به عنوان برادر شهید چمران با عزیمت به این کشور در مدرسه صور لبنان تنوانستیم به دست نوشته های فراوانی از شهید چمران دست پیدا کنیم .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : تا کنون بخش از این دست نوشته های شهید چمران در قالب کتاب های مختلفی به مرحله چاپ رسیده است و راه انتقال این گفته ها را به نسل جوان هموار کرده ایم .

نماینده تهران در شورای عالی استانهابا تاکید بر عشق شهید چمران به امام راحل اضافه کرد:شهید چمران همانند سایر رزمندگان اسلام و ملت ایران عاشق امام خمینی (ره ) بود و این عشق از حرارت و گرمای خاصی برخوردار بود به طوری که امام راحل این شهید بزرگوار را به عنوان نماینده خود در شورای عالی دفاع منسوب کرد .

چمران در خاتمه اظهارداشت :شهید چمران با حضور در شورای عالی دفاع گزارش های هفتگی نیروهای مصلح به ویژه ارتش را به امام خمینی (ره) منتقل می کردند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.