دبیر هیئت تنیس استان قم از دعوت سه تنیس باز جوان، مستعد و آینده دار قمی به تیم‌های ملی تنیس پسران کشورمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سید مقتدا خاتمی اظهار کرد: چهره‌های آماده و خوش آتیه عضو تیم‌های رده‌های سنی مختلف تنیس قم که همگی از نفرات نخبه تنیس کشور هستند، امسال در رقابت‌های گوناگون لیگ و قهرمانی تنیس کشور با آمادگی کامل برابر حریفان قرار گرفته و علاوه بر اینکه موفق شدند پیروزی‌ها و افتخاراتی ارزشمند به دست بیاورند، به تیم ملی نیز دعوت شدند.

وی ادامه داد: امسال سطح تمام رقابت‌های لیگ و مسابقات قهرمانی تنیس کشور نسبت به دوره‌های گذشته بسیار بهتر شده بود، ولی خوشبختانه استعدادهای تنیس قم در هر رقابتی که در آن حضور یافتند، به خوبی نبوغ و استعداد خود را نشان دادند تا مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار بگیرند.

دبیر هیئت تنیس استان قم تاکید کرد: در واقع نتیجه سال‌ها تلاش و برنامه‌ریزی حساب شده برای شناسایی استعدادهای این رشته ورزشی از رده‌های سنی پایه و سپس تربیت و پرورش آنها زیرنظر مربیان پرتلاش هیئت تنیس قم، با دعوت سه نوجوان آینده دار تنیس قم به تیم‌های زیر 14 و زیر 16 سال نمایان شد.

وی ادامه داد: تردید نداشته باشید که هیچ موفقیتی بدون تلاش و پشتکار به دست نمی‌آید و ما با مقام‌های ارزشمندی که تنیس‌بازان قمی در مسابقات سال جاری قهرمانی کشور و پیکارهای لیگ‌های این رشته ورزشی و همچنین در ترکیب تیم ملی کشورمان کسب می‌کنند، این مهم را به دست آورده‌ایم.

خاتمی با تقدیر از تمام عوامل تلاشگر در هیئت تنیس استان قم تصریح کرد: بدون تردید اگر تلاش شبانه روزی مسئولان بخش‌های مختلف هیئت و همچنین مربیان دلسوز این رشته ورزشی نبود، الان تنیس قم در چنین جایگاهی قرار نمی‌گرفت.

وی بیان داشت: با موفقیت‌هایی که تنیس‌بازان قمی در مسابقات سال جاری لیگ، قهرمانی کشور و میادین برون مرزی کسب کرده‌اند، قم به جایگاه بسیار خوبی در تنیس کشور رسیده و امسال ما یکی از موفق‌ترین هیئت‌های تنیس سراسر کشور بوده‌ایم.

دبیر هیئت تنیس استان قم در ادامه به موفقیت تنیس‌بازان قمی در راهیابی به تیم‌های ملی زیر 14 و 16 سال اشاره کرد و افزود: مهرداد میرعارفی و امیرحسین بادی به تیم ملی تنیس زیر 16 سال دعوت شده‌اند، در حالی که چهره درخشان تنیس قم در مسابقات غرب آسیا و تور تنیس آسیا در سال جاری یعنی محمدحسین جلالیان نیز به تیم ملی زیر 14 سال فراخوانده شده است./س


 

برچسب ها: قم ، دعوت ، سه ، تنیس ، باز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.