معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: دوازدهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی ایران در مجتمع فرهنگی - آموزشی وزارت نفت در شهرستان محمودآباد برگزار می شود.

دکتر احمد علی عنایتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با اشاره به برگزاری این کنگره به صورت دوسالانه ، افزود: این کنگره روزهای نهم تا دوازدهم اردیبهشت 1393 برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: خود ایمنی، سرطان، آلرژی، نقص ایمنی، پیوند اعضاء، باروری و ناباروری و ایمنولوژی بالینی از محورهای این کنگره است.

عنایتی اظهار داشت: این کنگره دارای امتیاز بازآموزی برای پزشکان و پیراپزشکان است و علاقه مندان می توانند مقالات خود را حداکثر تا پانزدهم دی به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

وی افزود: کارگاه های آموزشی نیز در حاشیه این کنگره برگزار می شود و مباحث نوین و چالش برانگیز علم ایمونولوژی در آن ارائه می شود.

او ادامه داد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه کنگره با شماره تلفن 88020916-021 تماس حاصل کرده و یا به آدرس الکترونیکیwww.icia.ir مراجعه کنند.

دوازدهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی ایران را انجمن ایمونولوژی و آلرژی ایران با مشارکت پژوهشکده سلامت صنعت نفت، حمایت وزارت بهداشت و همکاری سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور و مراکز تحقیقاتی و انجمن های علمی مرتبط برگزار می کند/س

انتهای پیام ///

برچسب ها: کنگره ، ایمونولوژی ، آلرژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.