عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سازمان جهانی حقوق بشر در حالی نگران آسایش سران فتنه در ایران است که جنایت احزاب مختلف و بویژه جریانهای سلفی در سوریه بی داد می کند.

حسن رحیم پور ازغدی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، با بیان این مطلب افزود: تمام دنیای غرب در تلاش هستند که آب در دل سران فتنه ایران تکان نخورد و مدام هیأت پارلمانی می فرستند که از حقوق بشر از دست رفته سیاستمداران خائن به نظام در ایران حمایت می کنند و این در حالی است که هزاران نفر از مردم مظلوم سوریه در همسایگی ایران قربانی جنایات گروه های مختلف سلفی و جریان های وابسته به اسرائیل و آمریکا می شوند.
وی با اشاره به این که جنگ داخلی سوریه تقابل جریان تشیع و وهابیت است اظهار کرد: آن چه امروز دولت بشار اسد با آن مقابله می کند شبیه به جنگ احزاب در دوره صدر اسلام است که اکنون در قالب تقابل جریان مقاومت در مقابل اسرائیل و در حقیقت تقابل ایران و آمریکا است.
حسن رحیم پور ازغدی در ادامه گفت: دنیای غرب برای این که مقابله کند با جریان بیداری اسلامی که در جهان به راه افتاده بود نیرنگ و دسیسه بیداری اسلامی را به جریان شیعه کشی در خاورمیانه تبدیل کرد که چنانچه اندیشمندان و دلسوزان اسلام به فکر نباشند این خطر گسترده تر می شود/ش

برچسب ها: حقوق بشر ، فتنه ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.