بابک زنجانی برای پرداخت هزینه درمان دانش آموزان شین آباد اعلام آمادگی کرد. پس از آن که 4 دی امسال حدود 13 نفر از کودکان حادثه دیده شین آباد مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند و خواستار دیدار با رئیس جمهور شدند بابک زنجانی هزینه درمان این کودکان را تقبل کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛دانش آموزان حادثه شین آباد که از ناحیه دست و صورت و پا در حادثه دلخراش دچار سوختگی شده بودند پس از گذشت مدتها که درمانشان نیمه تمام مانده است با تجمع مقابل نهاد ریاست جمهوری خواستار دیدار با رئیس جمهور شدند.به گزارش خبرگزاری مهر این دانش آموزان که عمدتا به همراه پدر و مادرشان به تهران آمده اند یکصدا فریاد می زدند ما می خواهیم رئیس جمهور را ببینیم و حق مان را می خواهیم.
 
محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت درباره آخرین وضعیت دانش آموزان شین آباد در حاشیه جلسه دولت اظهار کرد حدود چند هفته قبل بود که نامه ای مبنی بر در نظر گرفتن مبالغی خاص برای ادامه معالجه دانش آموزان حادثه دیده شین آباد به بنده رسید که من هم بلافاصله دستور پرداخت این مبالغ از ردیف های پیش بینی شده را دادم.
 
با توجه به اینکه دانش آموزان شین آباد مدتی است از این مسائل رنج می برند روابط عمومی هلدینگ سورینت اعلام کرد که یایک زنجانی برای پرداخت تمام هزینه درمان این دانش آموزان اعلام آمادگی کرده است. براساس این گزارش مسئولان استان مربوطه یا مدرسه می توانند برای انجام هماهنگی های لازم با روابط عمومی هلدینگ سورینت ارتباط برقرار کنند.

برچسب ها: بابک ، پرواز ، شینآباد ، هزینه ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار