فرماندار آبدانان اعلام از دریافت 40 گزارش مردمی اعلام خسارت ناشی از زمین لرزه بامداد یکشنبه این شهرستان از مناطق روستایی خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛  مراد ناصری یا اعلام این خبر  گفت: در این گزارش ها اعلام شده که آسیب های قابل توجهی به مکان های مسکونی و تجاری چندین روستای شهرستان آبدانان وارد آمده است.
وی بیان کرد: با وجود اعلام خسارت های مالی خوشبختانه تاکنون هیچ گونه گزارشی در مورد تلفات و آسیب های جانی دریافت نشده است.
وی افزود: با توجه به نوع سازه و استفاده از کاه و گل در ساخت مکان های مسکونی و تجاری روستاهای شهرستان آبدانان در صورت وقوع زمین لرزه های حتی با قدرت کم وارد آمدن آسیب به این مکان ها تا حدودی طبیعی به نظر می رسد.
فرماندار آبدانان ادامه داد: گروه های ارزیاب و تعیین دقیق خسارت اکنون در مناطق روستایی بخش های  مورموری  (کانون زمین لرزه) و  سرابباغ  مستقر شده اند که در حال بررسی و برآورد میزان آسیب ها و زیان های وارده هستند.
زمین لرزه ای به قدرت 8/4 (چهار و هشت) دهم درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر)، ساعت 2:28 دقیقه بامداد یکشنبه شهرستان آبدانان در شرق استان ایلام را لرزاند./س
 
 
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.