۸۴۰ امدادگر و نجاتگر هلال احمر خراسان رضوی با مشارکت هلال احمر ۷ استان با اجرای طرح «مهر رضوان» به زائران پیاده بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) در ایام آخر ماه صفر خدمات امدادی ارائه می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، گفت: طرح مهر رضوان هر سال با همکاری هلال احمر استان، سازمان امداد و نجات و با مشارکت ۷ استان کشور اجرا می‌شود و این طرح یکی از حرکت‌های بزرگ امدادرسانی در چند سال اخیر محسوب می‌شود.

دکتر محمدرضا پورساداتی با اشاره به اینکه نیروهای امدادونجات در ۱۴ پایگاه امدادی، درمانی، شهری و جاده‌ای که توسط دستگاه‌ها و تشکل‌های مردمی دایر شده حضور دارند، گفت: هلال احمر استان به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به زائرین پیاده امام رئوف با ۴۹ دستگاه آمبولانس، ۱۹ خودروی نجات و ۴۱ دستگاه سایر خودروهای امدادی آماده خدمت رسانی است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۸۰ هزار زائر پیاده وارد مشهد شدند و در اجرای طرح مهر رضوان توسط ۸۰ ایستگاه امدادی ثابت و سیار به ۵۲۳۴۲ مورد امدادرسانی شد، ادامه داد: امسال پیش بینی می شود حدود ۲۰۰ هزار زائر پیاده وارد مشهد شوند و در این رابطه ۲۹ دستگاه آمبولانس و ۵ خودروی نجات از سایر استان‌ها و سازمان امداد و نجات به کمک استان ما خواهند آمد.

وی همچنین از آمادگی بالگرد هلال احمر برای امداد رسانی احتمالی خبر داد وافزود تمامی جاده‌های استان خراسان رضوی تحت پوشش امداد هوایی است و در صورت بروز حادثه احتمالی امداد رسانی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: خدمت ، زائرین ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.