مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش گفت: 25 طرح مختلف کشاورزی، دامداری، صنعتی و صنایع جانبی بخش کشاورزی پس از تعیین تکلیف مشکلات آبدهی، واگذاری قانونی زمین و دریافت تسهیلات مربوطه دراین شهرستان به متقاضیان واگذار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان .، امان الله طوقی در نشست اعضا کارگروه کشاورزی، آب، خاک و منابع طبیعی شهرستان خاش اظهار کرد: افزون بر 50 میلیارد ریال از محل تسهیلات کارگروه توسعه بخش کشاورزی دولت قبلی امسال برای اجرای طرحهای مختلف کشاورزی به متقاضیان پرداخت شده است.

علیرضا شهرکی فرماندار خاش نیز در این نشست بر ضرورت رفع مشکلات اعطای تسهیلات به متقاضیان اجرای 23 واحدگلخانه ای در منطقه دوربن، تامین آب آشامیدنی و کشاورزی عشایر دهانه دستگرد، تامین به موقع سوخت کشاورزان و گلخانه داران و رسیدگی به مشکلات بیمه ای محصولات باغی، زراعی و دامی و واحدهای گلخانه ای تاکید کرد.

مدیر بانک کشاورزی شهرستان خاش نیز از پرداخت حدود 500 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان اجرای 106طرح کشاورزی، دامداری و صنعتی و غیره در این شهرستان خبرداد و گفت: بزودی تسهیلات خرید سه دستگاه کمباین و15 دستگاه تراکتور به متقاضیان دریافت تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت می شود.

کلانتری ادامه داد : آخرین فرصت برای دریافت تسهیلات زیر یکصد میلیون ریالی با دوره بازپرداخت پنج ساله از سوی دولت تا پایان دی ماه جاری تعیین شده که ضروری است متقاضیان استفاده از این اعتبارات برای تشکیل پرونده هرچه سریعتر به بانک مراجعه کنند.

وی افزود: باتوجه به استقرار دفاتر شرکتهای بیمه گر محصولات کشاورزی، دامها و گلخانه ها لازم است مراکز خدماتی جهادکشاورزی، شوراها و دهیاران برای سهولت انجام کار با این دفاتر همکاری کنند./س

انتهای پیام/

برچسب ها: واگذاری ، طرح ، کشاورزی ، خاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.