امام جمعه خلخال گفت: حرکت مردم در 9 دی پاسخی به فریب‌‌خوردگان داخلی و مستکبران خارجی بود.

حجت‌الاسلام امیر رشتبری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل گفت: حرکت مردم در حماسه 9 دی پاسخی به فریب‌خوردگان داخلی و مستکبران خارجی بود.

وی افزود: ضربه‌ای که اهل فتنه به دولت و ملت ایران زدند و جنایاتی که در حق مقدسات اسلامی روا داشتند هیچ وقت از ذهن این ملت بصیر فراموش شدنی نیست.

امام جمعه خلخال با اشاره به تجلی حرکت و حضور زیبای مردم در پاسخ به این فتنه دشمنان، گفت: ملت دریافتند و احساس کردند که در پشت پرده حمایت استکبار از مزدوران داخلی دسیسه ای وجود دارد و باید به صحنه بیایند؛ لذا مردم با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و هوشیاری مقام عظمای ولایت فتنه دشمنان را در هم شکستند.

حجت الاسلام رشتبری گفت: استکبار و در راس آن آمریکا با دخالت در امور داخلی ایران، حمایت آشکار از مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران، تلاش در محدود کردن رابطه ایران با سایر کشورها، دخالت متعدد در امور داخلی کشورمان، آموزش و روانه ساختن نیرو‌های تربیت شده در حوزه‌های مختلف روانی، خرابکاری و رسانه ای و تجهیز آنان برای مخدوش نمودن چهره نظام جمهوری اسلامی ایران و نظایر آنها دشمنی خود را ثابت کرده و این ملت چهره واقعی آنان را شناخته اند.

وی همچنین با اشاره به بحث هسته‌ای کشورمان اظهار کرد: باید در توافقات هسته‌ای ژنو دقت بیشتری انجام می‌شد و موارد با حساسیت بیشتری مورد توافق قرار می‌گرفت و فقط بحث دیپلماتیک نباید مورد توجه مسئولین بود بلکه تمامی مباحث از جمله حقوق حقه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران نیز باید مورد دفاع قرار می‌گرفت./س

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، حماسه ، نهم ، دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.