اهم اقدامات واحد137 در دهه اول دیماه در منطقه 10 شامل عملیات حذف زوائد فیزیکی ، مرمت و نوسازی سنگفرش پیاده رو، پر کردن حفره های ایجاد شده، نصب زباله گیر در دهانه نهرها و مرمت دریچه های فلزی می باشد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،به همت عوامل اجرائی واحد 137 و در راستای خدمت رسانی به شهروندان محترم ، نصب زباله گیر در دهانه نهر را در خیابان جیحون تقاطع خیابان هاشمی (ضلع جنوب شرقی)انجام شد. لازم به ذکر است که این عملیات در راستای لایروبی بهتر و تجمع زباله ها انجام شده است. همچنین این واحد عملیاتی در جهت حذف آلودگی های بصری و حفظ و زیبائی نما و منظر شهری از سطح محدوده، اقدام به حذف زوائد فیزیکی در خیابان کمیل غربی خیابان قلیچ خانی کرده است.لازم به ذکر است که این زوائد میله های فلزی مقابل درب منازل را شامل می شود.
 
گفتنی است به منظور سهولت در تردد شهروندان ، عملیات مرمت و نوسازی سنگفرش پیاده رو  در خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل خیابان قصرالدشت تا خیابان کارون و نیز عملیات مرمت پیاده رو در بزرگراه شهید نواب صفوی ضلع جنوب به شمال  بعد از پل امام خمینی (ره) نیز صورت گرفت.همچنین در راستای حفظ نام و یاد شهدا، این واحد عملیات نصب تابلوهای یادمان شهدا را در فرعی خیابان خوش بالاتر از خیابان امام خمینی (ره) را نیز انجام داده است.
 
شایان ذکر است جهت جلوگیری از آلودگی صوتی، این واحد عملیات مرمت و همسطح سازی  دریچه فلزی را در انتهای خیابان مرتضوی واقع در خیابان صاحب الزمان (عج) و یک مورد در فرعی خیابان کمیل حد فاصل خیابان کارون تا خیابان جیحون را نیز انجام داده است. در ضمن این واحد عملیات همسطح سازی و پر کردن حفره ایجاد شده را در فرعی خیابان مالک اشتر روبروی مسجد الهادی نیز انجام شد . لازم به ذکر است که این عملیات در راستای کاهش پیامهای 137 و رفع خطر کردن از شهروندان انجام شده است.
برچسب ها: فعالیت ، واحد ، شهری ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار