رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم از حضور گلبالیست‌های قمی در مسابقات سوپر لیگ باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، هادی کریمی اصل امروز  اظهار کرد: گلبال مطرح‌ترین و موفق‌ترین رشته ورزشی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم به شمار می‌رود که عناوین داخلی و خارجی معتبری کسب کرده است.


وی ادامه داد: گلبال قم در دهه 1380 یکی از قطب‌های گلبال نابینایان و کم بینایان کشور بود که هم در مسابقات سوپر لیگ و هم در رقابت‌های قهرمانی کشور چند عنوان قهرمانی و سکوی نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم افزود: قم در این رشته ورزشی بین نابینایان و کم بینایان عزیز ورزشکاران بسیار مستعد و توانمندی دارد که پیش از این عضو تیم ملی کشورمان در میادین برون مرزی نیز بوده‌اند.

وی یاد آور شد: حتی گلبالیست‌های قمی در دهه 80 به عنوان قهرمان سوپر لیگ گلبال باشگاه‌های کشور به عنوان نماینده ورزش نابینایان و کم بینایان کشورمان در دو تورنمنت بین المللی برون مرزی در کشورهای ایتالیا و مالزی نیز شرکت کرده‌اند.

کریمی اصل بیان داشت: همه اینها گفته شد تا به این نتیجه برسیم که قم در گلبال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و یک بار دیگر می‌خواهیم با حمایت از ورزشکاران و تیم گلبال قم در رقابت‌های سوپر لیگ این رشته ورزشی مدعی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن فصل جدید مسابقات سوپر لیگ و سایر لیگ‌های گلبال باشگاه‌های کشور عنوان داشت: به همین منظور نشست نمایندگان باشگاه‌های حاضر در لیگ‌های دسته‌های مختلف گلبال کشور در فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم اضافه کرد: نمایندگان باشگاه‌های حاضر در مسابقات سوپر لیگ، لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم هر دو بخش آقایان و بانوان در فدراسیون نابینایان و کم بینایان نشست‌هایی را در سه نوبت برگزار کردند.

وی در پایان ابراز داشت: در این جلسات که هشتم دی ماه در محل فدراسیون برگزار شد، نمایندگان باشگاه‌های گلبال حاضر در رقابت‌های سوپر لیگ آقایان و دسته‌های اول و دوم آقایان و بانوان و مسئولین برگزاری لیگ‌ها در خصوص تعیین میزبانان و برگزاری دور رفت و برگشت لیگ‌های گلبال آقایان و بانوان به بحث و گفت و گو پرداختند./س
برچسب ها: قم ، گلبالیست ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.