مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 19 از احداث سرانه‌های فضای سبز در بوستان‌های این منطقه خبر داد.

معلم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح احداث سرانه‌های فضای سبز در بوستان‌های منطقه 19، در دستور کار اداره فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور افزایش سرانه‌های فضای سبز، افزایش چشم اندازهای بصری، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.  
 
معلم با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح سرانه‌های فضای سبز در بوستان‌های منطقه 19 با آماده باش اکیپ‌های اجرایی اداره امور شهری و فضای سبز منطقه احداث خواهد شد.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: احداث سرانه‌های فضای سبز در بوستان‌های منطقه 19 از جمله بوستان ولایت، بوستان 180 هکتاری، بوستان دانش و طبیعت و بوستان ایرانیان از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
معلم در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 19 افزود: کاشت 19 هزار و 600 سبد پیاز گل لاله در بوستان ولایت، شهربانوی این بوستان، میدان مطهری، کاشت 10 هزار و 500 سبد در مقابل آبنمای ساختمان ستادی منطقه 19، احداث 60 هکتار سرانه فضای سبز در بوستان 180 هکتاری بوستان دانش و طبیعت و بوستان ایرانیان از اقدامات دیگر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 19 است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: احداث ، سرانه ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار