امام جمعه موقت شهرهای پردیس و رودهن گفت: 400شبکه ماهواره ای در مسیر تبلیغ ادیان ساختگی و عرفانهای نوظهورحرکت می کنند که این شبکه ها تخریب جایگاه اسلام به ویژه تشیع را هدف گذاری کرده اند .

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی تبار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:18هزار شبکه های مختلف ماهواره ای با فعالیت در زمینه های مختلف در جهت هنجار شکنی علیه کشور های صاحب فرهنگ و تمدن مانند ایران قشر جوان این ملت ها را هدف قرار داده اند .

وی با اشاره به وجود400شبکه فعال ضداسلامی در ماهواره تصریح کرد :در بین این شبکه ها با فعالیت های مخرب غیر فرهنگی خود 400شبکه ماهواره ای در مسیر تبلیغ ادیان ساختگی و عرفانهای نوظهورحرکت می کنند که این شبکه ها تخریب جایگاه اسلام به ویژه تشیع را هدف گذاری کرده اند .

امام جمعه موقت شهرهای پردیس و رودهن در ادامه این مطلب اضافه کرد:این شبکه های به اصطلاح دینی و معنوی می خواهنداز طریق بیان ابعاد مختلف ادیان ساختگی خود که واقعیت فیزیکی در تاریخ دنیا ندارند به جایگاه ائمه اطهار (ع) ضربه وارد کنند .

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی تباردر خاتمه اظهارداشت :این شبکه ها با آگاهی کامل و ترفند های مختلف با بیان تهمت های ناروا با عقاید شیعه مخالف توهین آمیزی می کنند ./ش


برچسب ها: شبکه ، ماهواره ، اسلام ، ادیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.