امام جمعه موقت شهرهای پردیس و رودهن گفت: هرجریانی که از ساختار ضد ایرانی و اسلامی در دنیا هدایت می شود به طور حتم گردانندگان آن صهیونیست ها در پیراهن استکبار جهانی هستند .

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی تبار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:کشور ایران با برخورداری از قدمت طولانی در تاریخ جهان از فرهنگ و تمدن غنی ایرانی و اسلامی برخوردار است این موضوع خاری بر چشمان دشمنان ایران اسلامی می باشد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : دشمنان نظام جمهوری اسلامی به منظور تخریب این نظام و از سرگیری برنامه های شوم خود در کشوربه منظور تحقق اهداف استعماری خود در جبهه جنگ نرم فعالیت خود را به شکلی پررنگ با استفاده از هر ابزار و روشی انجام می دهند.

امام جمعه موقت شهرهای پردیس و رودهن با اشاره صهیونیست ها به عنوان هادیان جریانهای ضداسلامی اضافه کرد:هرجریانی که از ساختار ضد ایرانی و اسلامی در دنیا هدایت می شود به طور حتم گردانندگان آن صهیونیست ها در پیراهن استکبار جهانی هستند .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تباردر خاتمه اظهارداشت : دشمن با وجود ناتوانی در جنگ گرم و سرد می خواهد در بحث تهاجم فرهنگی اهداف شوم خود را علیه ایران محقق سازد ./ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.