نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس گفت: 10 میلیارد تومان به هر نماینده برای پرداختن به کارهای عمرانی و آبادانی و هزینه‌کرد این مبلغ در حوزه‌های انتخابیه اختصاص یافت.

حجت‌الاسلام حبیب برومند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: اینگونه نیست که این مبلغ به هر نماینده‌ای تحویل داده شود بلکه قرار است این مبلغ در اختیار استانداران قرار گیرد تا به طرحهایی که نماینده پیشنهاد می‌کند صرف شده و گام‌های جدی در رفع مشکلات و نواقص مناطق روستایی و محروم برداشته شود.

وی گفت: مجلس این روزها سرگرم بررسی لایحه بودجه سال 93 و در نظر گرفتن راهکارهای عادلانه برای توزیع اعتبارات به شکل صحیح و درست است تا با رفع تبعیض و برخی نگرش‌های خاص به گونه‌ای تدبیر کند تا اعتبارات در مناطق مختلف به شکل حقیقی و واقعی هزینه شود.

این نماینده مجلس یادآور شد: ما نیز در حد وسع و توانمان هم از طریق کمیسیون‌های تخصصی و هم تلفیق سعی داریم برای استان اردبیل و حوزه انتخابیه خودمان منابع بیشتری را جذب کنیم تا طرحهایی که بر زمین مانده و سال‌ها است که مردم چشم‌انتظار بهره‌مندی از آن هستند تکمیل شده و بهره‌برداری‌ها از آنها صورت گیرد.

برومند گفت: هر چند ما زیاد به ترزیق اعتبارات مناسب و کلان از محل بودجه سال 93 امیدوار نیستیم و به دنبال راهکارهای دیگر برای جذب منابع بیشتر هستیم اما همچنان سعی و تلاش بر این است تا منابع اعتباری دیگر جذب شده و امکان بهره‌مندی از این امر بهتر و شایسته فراهم آید/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، عمران ، حوزه ، انتخابیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.