سرهنگ رضاباني، صبح امروز از دستگيري 2 تن از اراذل و اوباش محدوده شمال تهران طي يك درگيري خبر داد.

سرهنگ مهدي رضاباني، سركلانتر يكم پليس پايتخت، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به دستگيري 2 تن از اراذل و اوباش محدوده شمال تهران طي يك درگيري خبر داد و به تشريح خبر مذكور پرداخت.  
 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت: شب گذشته يكي از تيم‌هاي گشت انتظامي كلانتري 101 در حال گشت زني در محدوده خيابان افشاري بودند كه متوجه درگيري ميان 2 مرد سرنشين يك خودروي بنز مشكي رنگ و سه زن سرنشين يك خودروي ديگر شده و براي بررسي به سمت آن‌ها رفتند.  
 
وي افزود: زماني كه ماموران به محل رسيدند سه زن مذكور به آن‌ها مراجعه و اعلام داشتند كه سرنشينان خودروي بنز كه حالت عادي نداشتند راه خودروي آن‌ها را سد كرده و براي آن‌ها ايجاد مزاحمت نموده‌اند و در اين خصوص درخواست رسيدگي به موضوع را كردند.  
 
سرهنگ رضاباني در ادامه گفت: در بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد كه 2 سرنشين خودروي مشكي رنگ مسبب هستند و زماني كه مشاهده كردند ماموران به سمت آن‌ها مي آيند از خودرو پياده شده و اقدام به توهين و ايجاد درگيري با سلاح سرد با ماموران كردند.  
 
سركلانتر يكم پليس پايتخت گفت: سرعت عمل ماموران در به كارگيري فنون رزمي فرصت خودنمايي و عرض اندام را به متهمان مست نداده و هر دو نفر در كمتر از چند دقيقه بازداشت شده و به همراه شاكيان به كلانتري منتقل شدند.  
 
وي عنوان داشت: هر دو متهم در كلانتري به جرايم خود مبني بر ايجاد مزاحمت براي شهروندان اعتراف كرده و پس از تكميل پرونده و دريافت شكايت شاكيان هر دو متهم به پايگاه يكم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ منتقل شدند تا در اين خصوص تحقيقات كامل‌تري صورت گيرد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار