سرمربی تیم کاله مازندران، پس از برتری تیمش برابر پیکان تهران در هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور گفت: تیم کاله در بازیهای دور برگشت این رقابتها پرقدرت تر از بازیهای گذشته خود در مصاف با حریفان ظاهر خواهد شد.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: این نمایش پرقدرت ورو به جلو تیم کاله در بازی با پیکان در آمل کاملا مشهود بود و مطمئنآ در بازیهای آینده کاله پرقدرت تر ظاهر خواهد شد.

وی ادامه داد: همه تلاش کادرفنی وبازیکنان تیم کاله فراموش کردن بازیهای کاوس وار بازیهای دور رفت و شادکردن هواداران صبور این تیم در بازیهای آینده است.

سرمربی تیم کاله مازندران ادامه داد: پیروزی ارزشمندی برابر پیکان در آمل کسب کردیم و در هفته هایی که کاله در امتیاز گیری با مشکل مواجه بود، به پیروزی مهمی دست یافتیم./ش

عطایی از عملکرد شاگردانش برابر تیم پیکان به خصوص ملی پوش هلندی تیم کاله تمجید کرد وافزود: عملکرد " نیکولاس فریکس" پاسور خوب و خوش فکری است و توانایی او نیز در ایجاد موقعیت برای مهاجمان تیم کاله مشهود بود.

وی ادامه داد: در بازیهای آینده نیز از زوج فریکس و نریمان برای تقویت قوای تیمی استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم کاله مازندران،همچنین به بازیهای لیگ برتر والیبال اشاره کرد و افزود: بازیهای امسال سخت تر واز فشردگی بالایی برخوردار است و کیفیت فنی بیشتر تیم ها نیز دریک سطح رسیده است.

تیم والیبال کاله مازندران در چارچوب هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور عصرچهارشنبه در آمل برابر میهمان خود پیکان تهران با نتیجه 3بریک پیروز شد.
برچسب ها: کاله ، دور ، برگشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.