رئیس دیوان عدالت اداری کشور دفتر دیوان عدالت اداری استان زنجان رابیست و ششمین مرکز در کشور عنوان کرد و راه اندازی این دفتر را موجب سهولت در خدمت رسانی به مردم برشمرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛حجت‌الاسلام منتظری در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در استان زنجان با بیان اینکه چهار استان دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری ندارند، گفت : دفاتر نمایندگی این استان‌ها هم تا پایان سال جاری راه‌اندازی می‌‌شوند.

 وی افزود: هدف از راه اندازی این دفتر خدمت رسانی به مردم در اقصی نقاط کشور از جمله استان زنجان است.

رئیس دیوان عدالت اداری تصریح کرد: تردد مردم به تهران برای ارایه شکایات و رسیدگی به پرونده ها مشکلاتی را به همراه داشت که با راه اندازی دفاتر استانی این مشکلات برطرف می شود.

 حجت‌الاسلام منتظری  تصریح کرد: با افتتاح دفتر نمایندگی در مرکز استان زنجان هیچ ضرورتی برای مراجعه شاکیان به تهران به منظور رسیدگی به امور توسط شهروندان زنجان وجود ندارد.

 وی برنامه‌ریزی برای کاهش شکایت‌های مردمی را از اهداف این دیوان بعد از تکمیل راه‌اندازی دفاتر نمایندگی دیوان دانست و ادامه داد: هرچه شکایت‌ها از ارگان‌های دولتی کاهش یابد به نفع مردم است.

 این مسئول خاطر نشان کرد : همه باید تلاش کنند که مشکلات موجود خارج از دادگستری و در محل خود دستگاه‌های اداری حل شود تا روند امور تسهیل شود./ش

برچسب ها: دفتر ، دیوان ، عدالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.