گودرزی گفت: امروز وزش باد در سواحل غربی دریای خزر بویژه در استان اردبیل نسبتا شدید و چشمگیر است همچنین شدت بارش ها امروز در استان های خوزستان، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر خواهد بود.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت: سامانه بارشی از شب گذشته وارد کشور شده و امروز "شنبه 21 دی ماه 92" هم در جنوب غرب، غرب وجنوب و مرکز و بخش هایی از شرق و بصورت پراکنده در شمال غرب و سواحل شمالی کشور و دامنه های جنوبی البرز بصورت بارش برف و باران وزش باد و در جنوب بصورت رعد و برق فعال است.

گودرزی اظهار داشت: فردا بارش ها در غرب کاهش می یابد و درجنوب شرق، جنوب  تداوم دارد و همچنین سامانه بارشی از اواخر وقت فردا از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.



وی ادامه داد: طی 24 ساعت آینده خلیج فارس مواج بوده و وزش باد در سواحل غربی دریای خزر بویژه در استان اردبیل نسبتا شدید و چشمگیر است همچنین شدت بارش ها امروز در استان های خوزستان، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر خواهد بود.

کارشناس هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی روزهای آینده گفت:  وضعیت آب و هوای تهران امروز، نیمه ابری در بعضی ساعات ابری و بارش پراکنده، برای فردا، کمی ابری تا نیمه ابری، در پاره ای نقاط مه صبحگاهی و روز دوشنبه، کمی ابری تا نیمه ابری، در پاره ای نقاط غبارصبحگاهی پیش بینی می شود و همچنین تا ظهر فردا بارش پراکنده برف و باران در برخی مناطق تهران ادامه می یابد.

وی افزود: بیشترین میزان بارش ها طی 24 ساعت گذشته در هندیجان به میزان 47 میلیمتر، بندر دیلیم به میزان 41 میلیمتر و ایزه به میزان 31 میلیمتر گزارش شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار