نماينده مردم تاکستان در مجلس شوراي اسلامي گفت: در صورت اجراي دقيق و منطقي اصل 44 در واگذاري کارخانه ها به بخش خصوصي موفق مي توان اقتصاد کشور را نجات داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛


رجب رحماني ظهر شنبه در جلسه شوراي گفتگو در اتاق بازرگاني قزوين گفت: براي تقويت بخش خصوصي کميسوني در مجلس شوراي اسلامي براي اجراي اصل 44 قانون اساسي تشکيل شده که اميدواريم مشکلات را کمتر کند.

وي افزود: بسياري از شرکت هاي زيان ده دولتي که مثلا يک هزار کارگر داشتند پس از واگذاري به بخش خصوصي توانمند توانستند با نيمي از اين کارگران به سوددهي برسند که بيانگر شيوه اي موفق است.

نماينده مردم تاکستان در مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: استان قزوين به دليل شرايط خاص جغرافيايي، خاک مناسب در بسياري از محصولات کشاورزي مانند کشمش و پسته شاخص است و در جهان حرفي براي گفتن دارد لذا بايد کاري کنيم تا صنعت هم در خدمت بخش کشاورزي قرار گيرد.

وي اجراي طرح داربستي کردن باغات انگور را از کارهاي خوب انجام شده در استان ذکر کرد و گفت: راه اندازي شوراي گفتگو فرصت و ظرفيت بسيار خوبي است که مي تواند ضمن شناسايي چالش ها و مشکلات بخش توليد به رونق فعاليتهاي اقتصادي هم منجر شود.

انصاري: دستگاه قضايي آماده همکاري همه جانبه با بخش خصوصي است

جمال انصاري رئيس کل دادگستري استان قزوين هم در اين جلسه اظهارداشت: شايد بدون اغراق تشکيل شورايي با اين ترکيب قوي و تخصصي در استان براي اولين بار اتفاق افتاده که اميدواريم از اين ظرفيت بتوانيم براي رفع چالش ها استفاده کنيم.

وي افزود: هر جا که فاصله بخش خصوصي و دولتي کمتر شده موفقيتهاي بهتري بدست آمده است و در گذشته هر چند آسيب شناسي و مانع شناسي صورت گرفت اما در رفع موانع خوب عمل نشد که اميدواريم در دوره جديدبا تشکيل شوراي گفتگو بتوانيم به نتايج عملي برسيم.


رئيس کل دادگستري قزوين تصريح کرد: خوشبختانه ظرفيت خوبي در شورا براي رفع موانع توليد وجود دارد و دستگاه قضايي چون گذشته آمادگي کامل دارد در اين بخش همراهي مناسبي داشته باشد/س

برچسب ها: اجرای ، اقتصاد ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.