نماینده مردم سمنان،مهدیشهر و سرخه : با یک اظهار نظر ساده پلیس راهور ممکن است یک هزار نفر از کار بیکار شوند که امری آزاردهنده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ،نماینده مردم سمنان،مهدیشهر و سرخه درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهار نظر پلیس راهور در مورد تصادف ها و ادامه فعالیت شرکت عقاب افشان تولیدکننده اتوبوس اسکانیا، گفت: پلیس راهور صلاحیت اظهار نظر در مورد ادامه فعالیت این واحد تولیدی را ندارد.
علیرضا خسرویافزود : از زحمات ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در بخشهای مختلف قدردانی می کنیم اما از آنها می خواهیم در این مورد اظهار نظر غیرتخصصی نداشته باشند.
خسروی گفت: پلیس راهور نباید از ابتدای بروز تصادف و حادثه اظهار نظر کرده و حکم صادر و اجرا کند.
وی با اشاره به اینکه پلیس راهور باید در حوزه فعالیت خودش در مورد سرعت و رعایت نشدن قوانین راهنمایی و رانندگی نظر بدهد، ادامه داد: با یک اظهار نظر ساده پلیس راهور ممکن است یک هزار نفر از کار بیکار شوند که امری آزاردهنده است.
وی با اشاره به اینکه در کشور موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی وجود دارد که کار کارشناسی در مورد فعالیت و تولیدات واحدهای صنعتی را انجام می دهد، ادامه داد: اگر تولید واحدی اشکال دارد، این موسسه استاندارد است که باید اظهار نظر قطعی کند و با وجود موسسه استاندارد، تولیدات بر اساس قوانین و ضوابط این موسسه صاحب صلاحیت تولید شده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.