دانشگاه آزاد گرگان توانست مجوز هجدهمین رشته کارشناسی‌ارشد خود را از شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم اخذ کند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان،رئیس دانشگاه آزاد گرگان از اخذ مجوز مقطع کارشناسی ارشد در رشته میکروبیولوژی از سوی شورای عالی گسترش آموزش عالی وزارت علوم خبر داد.

حسین عجم نوروزی گفت: رشته میکروبیولوژی از سال 70 در واحد گرگان با جذب دانشجو در مقطع کارشناسی فعال بوده و تا کنون بالغ بر 1200 نفر در این رشته مقطع از واحد گرگان دانش آموخته شده اند و این خبر نویدی برای بسیاری از علاقمندان به ادامه تحصیل در این رشته خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد گرگان زیرساخت های آزمایشگاهی و اعضای هیات علمی این دانشگاه را برای شروع به کار این رشته مناسب ارزیابی کرد.

لازم به ذکر است، پیش از این دانشگاه آزادگرگان در هفده رشته مهندسی عمران-سازه، مهندسی معماری، روانشناسی عمومی، روانشناسی اسلامی – روانشناسی مثبت گرا، شیمی کاربردی، شیمی تجزیه، شیمی آلی، فیتوشیمی، مهندسی کشاورزی-زراعت، مهندسی کشاورزی- علفهای هرز، مهندسی کشاورزی – بیمارشناسی گیاهی، ریاضی محض- آنالیز، فیزیولوژی گیاهی، سیستماتیک اکولوژی، زیست شناسی تکوینی، زبان وادبیات فارسی و ادبیات مقاومت، مجوز جذب دانشجو را از شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم اخذ کرده بود/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.