معاون شهرسازي و معماري منطقه 11 در راستاي پيگيري و نظارت بر روند انجام پروژه‌هاي شهرسازي از بازديد مستمر از دفاتر خدمات الكترونيك سطح منطقه خبر داد.

ناصر ميقاني در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: از 5 دفتر خدمات الكترونيك سطح منطقه مجموعا از ابتداي سال تاكنون بيش از 90 بار بازديد صورت گرفته است و در جريان اين بازديدها كه به همراه مسئول بخش بازديدهاي يكسان و بنابر ضرورت مديران واحدهاي مربوط به صدور پروانه و بازرسي فني نيزحضور دارند، بر روند انجام امور شهروندان در حوزه شهر سازي توسط دفاتر نظارت مي شود.

وي در ادامه افزود: در اين بازديدها كليه بخش‌نامه‌هايي كه از معاونت شهرسازي مركز و‌ادارات كل شهرسازي و معماري شهرداري تهران ابلاغ و به دفاتر ارائه مي‌شود.

ميقاني با بيان اينكه بازديدها از دفاتر خدمات الكترونيك سطح منطقه به طور مستمر صورت مي‌‌گيرد و به طور ميانگين هر 2 هفته يكبار از 5 دفتر موجود در منطقه بازديد مي‌شود اظهار داشت: نظارت بر اجراي صحيح وظايف دفاتر، گفتگو با ارباب رجوع، در معرض عموم بودن دستورات و بخش نامه‌ها، تكريم ارباب رجوع، اجراي صحيح و فوري بخش‌نامه‌هاي ابلاغي و جلوگيري از تخلفات از بهترين محورهاي بازديد به شمار مي‌آيد.

وي خاطر نشان كرد: بازديدها مي‌تواند روند رسيدگي به پرونده‌هاي شهرسازي را تسريع بخشيده و تخلفات مربوط به ساخت وساز را كاهش دهد.

انتها‌ی‌پيام /

برچسب ها: خدمات ، الکترونیک ، بازدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار