مدیر بازاریابی بیمه‌های آتش سوزی بیمه ایران گفت: باهمکاری پست بانک ایران و شرکت بیمه ایران طرح جامعه بیمه روستائیان در سراسر کشور از طریق دفاتر خدمات بانکی این بانک اجرا می‌شود.

مهران صادقی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه 66درصد ساعت کشور حادثه خیز است و روستائیان نیز در این زمینه بسیار آسیب پذیر هستند جدیدترین طرح بیمه ایران را برای حمایت از این خانواده‌های زحمتکش با کمک دوست و همکاری پست بانک ایران ارائه کرده‌ایم که با اجرای این طرح 97 هزار روستایی در کشور زیر پوشش آن قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به مدل‌های این طرح گفت: هر یک از روستائیان می‌توانند با پرداخت سالانه 250 هزار ریال، منزل و اثاثیه خود را که اگر بر اثر خطرهای آتش‌سوزی انفجار صائقه، سیل، توفان، زلزله و سنگینی برف تخریب شود تا سقف 150 میلیون ریال بیمه نمایند.

صادقی اظهار داشت: در مدل دوم در صورتی که اثاثیه به سرقت رفته باشد علاوه بر پوشش‌های بیمه‌ای مدل اول بیمه‌گر می‌تواند با پرداخت سالانه 500هزار ریال از پوشش این خدمات استفاده نموده و در مدل سوم نیز که کامل‌ترین مدل است روستائیان می‌توانند با پرداخت سالانه 750 هزار ریال علاوه بر پوشش‌های بیمه اول و دوم در صورتی که هنگام حادثه یا اتفاقی همچون آتش‌سوزی یا ترکیدگی لوله، همسایه‌ها نیز خسارت دیده باشند از پوشش بیمه‌ای آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: خدمات ، بانک ، مهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار