رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشوری از آمادگی این اتحادیه به منظور همکاری با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در جهت حمایت از مسابقات ملی و جهانی مهارت خبرداد.

کشتی آرای در گفتگو با خبرنگار با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: باتوجه به اهمیت افزایش توانمندی نیروی انسانی فنی و متخصص از آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای، حمایت از طرح استاد شارگردی نوین جهت توسعه اشتغال مولد و پایدار برای جوانان، استفاده از مربیان و متخصصان اتحادیه در اجرای آموزش‌های مهارتی صنعت طلا و جواهر، حمایت‌های لازم در جهت تأمین اعتبار جهت توسعه آموزش‌های مهارتی شاغلان و دست‌اندرکاران صنف طلا و جواهر تهران از تعهداد این اتحادیه در همکاری با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران است.

وی در ادامه تشویق جوانان برای رقابت سالم و فراهم کردن زمینه اشتغال مولد و پایدار در مسابقات ملی مهارت را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: اتحادیه طلا و جواهر استان تهران آمادگی خود را جهت همکاری‌های لازم در برگزاری و حمایت از مسابقات ملی و جهانی مهارت با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اعلام می‌کند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشوری و استان تهران خاطرنشان کرد: همچنین برنامه‌ریزی ساز و کارهای حمایتی در راستای اجرای آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای تدوین استاندارهای آموزشی موردنیاز، حمایت مؤثر در سمینارها و نشست‌های تخصصی در حوزه مهارت و فناوری نوین و احداث شهرک صنعتی طلا در پی همکاری با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در دستور کار اتحادیه قرار می‌گیرد.

انتهای‌پيام/

برچسب ها: فنی ، متخصص ، طلا ، جواهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی مهدیزاده
۲۲:۱۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام خدمت ریاست محترم اتحادیه طلا و جواهر . خواستم از شما و همکاران شما تشکر کنم از این طرح سالم و خوبتون . اینجانب با 30 سال سابقه در صنعت ساخت طلا و جواهر بصورت کار دست مشغول هستم امسال بنده در مملکت ما کم نیستن . بنده حاضر هستم تجربیات خودم رو به قشر جوان این مرزوبوم ایران زمین هنر جواهر سازی را انتقال بدهم تا این هنر همیشه پایدار باشه و احتیاجی به واردات این محصولات نداشته باشیم.
{علی مهدیزاده} از کرج .
آخرین اخبار