بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با شنیدن نارحتی برخی بازیکنان مهرام از حرکاتش توضیح داد: قصدم از حرکات بعد از امتیازات تنها انرژی دادن به تیم خودمان بود و اصلا هدف توهین به حریف را نداشتم.

محمد حسن زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد اولین برد دانشگاه آزاد مقابل مهرام اشاره کرد: بازیکنان و شرایط دانشگاه در سالهای گذشته فرق می کردند و به همین دلیل هم برای اولین بار این اتفاق افتاد. هرچند بازی سخت و پایاپای بود اما ما بیشتر تلاش کرده و برنده شدیم.

در خودم نمی بینم که به حریف بی احترامی کنم

وی در مورد بازی خود و رفتارهای بعد از امتیازآوری و دانکهای خود توضیح داد: من تنها دوست داشتم به تیم خودمان با این حرکات انرژی بدهم وگرنه اصلا در خودم نمی بینم که به بازیکنان حریف بی احترامی کنم. برخی بازیکنان مهرام اعتقاد داشتند با برخوردهای من به آنها توهین شده در حالی که واقعا قصدم بی احترامی به آنها نبود. اعتقاد دارم که تیم مهرام بازیکنان ملی پوش و ارزنده ای به همراه کادر فنی باتجربه دارد و در جریان بازی هدفم تنها تحریک تیم خودمان برای حمله و دفاع با انرژی دادن به هم تیمی ها بود.

بعد از مدتها یک تیم واقعی بودیم
 
وی در مورد تغییرات تیم از ابتدای سال و بازی خود تاکید کرد: اوایل سال تیم تغییرات زیادی داشت و برای اولین بار بود که با برخی بازیکنان دور هم جمع می شدیم. به هر حال برخی استراتژیها را هم نمی توانستیم انجام دهیم و مشکلاتی پیش می آمد اما به تدریج به حرفهای کادرفنی گوش کرده و آنچه که باید را در زمین اجرا می کنیم. خوشحالم که تیم مهرام را بردیم و در این هفته بعد از مدتها یک تیم واقعی بودیم که همه در آن تلاش کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حسن ، زاده ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار