یافته های جدید دانشمندان نشان می دهد آقایان با زبان بدنشان بسیاری از حالات درونی خودشان را در جلسه اول برای شخص بازگو می کنند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران ،دانشمندان با انجام آزمایشاتی روی هزاران زن و مرد دریافتند خانم ها بر خلاف آقایان در جلسه های اول آشنایی قصد مخفی کردن نکات منفی شان را دارند این در حالی است که آقایان بسیاری از مسائل شان را بازگو می کنند.

گفتنی است، مردانی که در صحبت هایشان از مال و ثروت زیاد صحبت می کنند مردانی واقع بین هستند که خسیس بودن در آن ها به مراتب کمتر از مردانی است که تا مدت ها از بحث های مالی و صحبت درباره پول و مسائل مالی حرفی به زبان نمی آورند.

بررسی ها نشان می دهند، مردانی که هنگام صحبت درباره مسایل مالی شیوه صحبت کردنشان را تغییر می دهند و یا تن صدای آن ها آرام تر از قبل می شود و یا هنگام صحبت کردن بدنشان از حرکت می ایستد و یا با دیدن اشیای گران قیمت مسیر خود را عوض می کنند و حرفی به زبان نمی آورند این گونه افراد در مسائل مالی سخت گیر هستند و اندوخته های مالی شان را به راحتی خرج نمی کنند پس باید کمی در برخورد با این افراد بیشتر مراقب باشید.

نتایج مطالعات نشان می دهند، زنانی که مال و ثروت را بسیار مهم می دانند و به آسانی پول خرج نمی کنند باهوش ترند و موفقیت های بیشتری را کسب می کنند و از نظر جسمی وضعیت سالم تری دارند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار