سومین دوره آزمون عملی مهارت‌های کاردانش (دوره تحصیلی دی 92-91 و دوره تحصیلی مهر 93-92) روزهای سه شنبه و چهارشنبه اول و دوم بهمن ماه با حضور 4095 هنرجو از استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، این آزمون در 14 رشته فرهنگ و هنر و در دو حوزه طی دو روز با حضور نمایندگان و ناظران دفتر آموزش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران بر پا خواهد شد.

آزمون یادشده ویژه هنرجویانی است که در دوره تحصیلی دی 92-91 و دوره تحصیلی مهر 93-92 در مراکز آموزشی، فصول آموزشی را گذرانده‌اند و این آمار شامل مردودین و غائبین دوره گذشته نیز می‌شود.

آواز ایرانی، آواز جهانی، تصویر برداری، تصویرسازی کامپیوتری، چهره آرایی، چهره سازی، طراحی صفحات وب، عکاسی دیجیتال، عکاسی، گرافیک رایانه، مدیریت و برنامه‌ریزی امور خانواده، نوازندگی ساز ایرانی و نوازندگی ساز جهانی از جمله رشته‌هایی هستند که هنرجویان به صورت عملی آزمون خواهند داد.

محل های برگزاری آزمون عملی نیز در حوزه تهران: تالار محراب واقع در تهران، خیابان ولیعصر(عج)  تقاطع  خیابان امام خمینی(ره)   و هنرستان هنرهای زیبای پسران واقع در خیابان انقلاب ،پیچ شمیران ابتدای خیابان شهید نورمحمدی(تنکابن) پلاک 78  خواهد بود.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: مهارت ، کاردانش ، هنرجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار