چهارمین کنفرانس بین‌المللی صنعت احداث و انرژی با هدف شناسایی تهدیدها و فرصت‌ها و تبیین راهکارهای جایگاه شرکت‌ها در بازارهای جهانی برای انتقال از فن‌آوری‌های نوین و ایجاد اشتغال در کشور از امروز به مدت 2 روز در مرکز همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران چهارمین کنفرانس بین‌المللی صنعت احداث و انرژی مانند 3 کنفرانس گذشته با رویکرد ظرفیت‌سازی ایجاد توانمندی و ماندگاری سازمان‌ها و شرکت‌های پروژه محور با حضور اساتید صنعت احداث و انرژی برگزار می‌شود. 

این همایش با هدف ارائه راهکارهای مناسب برای دولت جهت ایجاد بسترهای لازم به منظور توانمندسازی و ماندگار نمودن شرکت‌ها در راستای توسعه مهندسی کشور، توجیح و تشویق شرکت‌های پروژه محور به بازنگری در ساختار درونی خود برای ایجاد بهبود مستمر عملکرد و پی‌ریزی زمینه‌های ماندگاری و صنعت احداث کشور شناسایی تهدیدها و فرصت‌ها و تبیین راهکارهای جایگاه شرکت‌ها در بازارهای جهانی به منظور انتقال و استفاده از فناوری‌های نوین ایجاد اشتغال در کشور برگزار می‌شود. 

گفتنی است که در این کنفرانس نشست‌های بین گروه‌های مختلف جهت فراهم آوردن راهی برای سازگاری فعال با شرایط موجود و عبور از بحران در برپایی نمایشگاه بزرگ جانبی برای ارائه دستاوردهای فعالان تولید و خدمت در صنعت احداث و انرژی از برنامه‌های جانبی این کنفرانس است. 
انتهای پیام/
برچسب ها: کنفرانس ، انرژی ، گردهمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار