بازیکن تیم بسکتبال افرا خلیج فارس با اشاره به اهمیت زیاد شکست صنایع در مورد اخراج خود گفت: خودم هم دلیل دیسکالیفه شدنم را نمی دانستم تا زمانی که مربی در رختکن برایم توضیح داد.

وحید دلیرزهان بعد از شکست تیمش مقابل صنایع ماهشهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد دیسکالیفه خود توضیح داد: در اوایل کوارتر سوم بر سر مالکیت توپ یک درگیری لفظی میان بازیکنان ما با حریف پیش آمد که من برای گرفتن بازیکنان خودمان به طرف آنها رفتم. دراین میان ناظر مسابقه تصمیم گرفت یک بازیکن را از طرف ما و یک نفر از آنها را اخراج کند که نمی دانم من در این بین چه کاری انجام داده بودم اما دیسکالیفه شدم.

وی ادامه داد: واقعا از دلیل دیسکالیفه شدنم خبر نداشتم تا زمانی که مربی در رختکن برایم توضیح داد. گویا با توجه به برگزاری بازی در خانه حریف و حضور تماشاگران آنها، برای پیش نیامدن مشکل و بر هم نخوردن جو، چنین تصمیمی گرفته شد. داوران می خواستند تعادل طرفین حفظ شود و به این ترتیب اخراج قسمت من شد. در حالی که هیچ کاری انجام نداده و حتی به داوران هم اعتراض نکرده بودم.

18 امتیاز تا قبل از اخراج

دلیرزهان که تا قبل از دیسکالیفه 18 امتیاز به دست آورده بود مشکل داوری را به تصمیمات زمان برخورد بین بازیکنان مربوط نمی داند و می گوید: بعد از دیسکالیفه من هم چند بازیکن 5 خطایی شدند. اما در مجموع این برخوردها هم در بازی تاثیرگذار نبود البته بیرون رفتن هر بازیکنی در تیم جوان ما صدمه زیادی به مجموعه وارد می کند اما باز هم بازی را کنترل کردیم. مشکل اصلی در ثانیه های آخر پیش آمد که داوران با توجه به شرایط میزبانی حریف کنترل خوبی روی بازی نداشتند.

وی اضافه کرد: نتیجه نهایی در 30 ثانیه آخر رقم خورد که تیم حریف با تجربه تر عمل کرد. این بازی برایمان واقعا حساس بود و در صورت برد، جایگاهمان تثبیت می شد اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

دانشگاه از هر نظر تیم کاملی بود

دلیرزهان که امسال به همراه فروتن از دانشگاه آزاد جدا شده و به افرا پیوست در مورد این تصمیم و شرایط فعلی خود گفت: تیم دانشگاه از نظر فنی، شرایط باشگاه و قرار داشتن میان 4 تیم بالای جدول یک تیم کامل است اما تصمیم من و فروتن بیشتر فردی بود و ربطی به مربی یا باشگاه خاص نداشت. ما برای گرفتن زمان بازی بیشتر، افرا را انتخاب کردیم که 7 بازیکن از تیم جوانان را دارد و شرایط تمرینی و بسکتبالی در آن خوب است.
 
وی در مورد غیبت چند هفته ای خود هم توضیح داد: بعد از مصدومیت کمر، پزشکان 20 روز تا یک ماه استراحت برایم در نظر گرفتند اما نظر مربی این بود که بیشتر استراحت کنم تا کاملا آماده شوم.

انتهای پیام/
برچسب ها: وحید ، دلیرزهان ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار