نمایش آلمانی "خانه برنارد آلبا" به کارگردانی کالیکستو بی‌ایتو مورد استقبال چشمگیر علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، نمایش "خانه برنارد آلبا" به نویسندگی اینگو براکس و کارگردانی کالیکستو بی‌ایتو که از تولیدات تئاتر ملی "ماین هایم" آلمان است.

این نمایش که در بخش تئاتر ملل و مسابقه بین‌الملل سی و دومین جشنواره تئاتر فجرحضور دارد، شب گذشته (اول بهمن ماه) در چهارمین شب این جشنواره در تالار وحدت به روی صحنه رفت که با استقبال چشمگیر مخاطبان روبرو شد.

میکائیل بارون اونگرن - اشتنبرگ، سفیر کشور آلمان؛ حسین طاهری، مدیرکل هنرهای نمایشی و قادر آشنا، دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر فجر از چهره های شناخته شده‌ای بودند که در بین حاضران دیده می‌شدند.

این نمایش با بازی نیکل هیسترس، الک توویسلمن، رگنا پیتل، سابین فورست، لوئیزا استچویاک و ایزابل بارث درباره زنی متکبر و خودکامه به نام دونیا برناردا آلبا است که پس از درگذشت شوهرش سوگند یاد می‌کند که هشت سال در مرگ او سوگوار بنشیند و این عزاداری را به پنج دختر خود نیز تحمیل می‌کند. همان‌طور که زندگی در دنیای بیرون جریان دارد، زنان جوان جهیزیه شان را آماده و کاج خود را از مزار مرد از دنیا رفته جمع می‌کنند. فضا خفقان‌آورتر می‌شود؛ زمانی که دختر کوچکتر خانواده به نام آدلا عاشق نامزد خواهر بزرگترش می‌شود و سعی می‌کند زندان خانگی را که مادرش ساخته بود در هم بشکند.

گفتنی است؛ نمایش "خانه برنارد آلبا" امروز نیز ساعت 18 در تالار وحدت اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: سفیر آلمان ، نمایش ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار