نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس با اشاره به اعلام وصول طرح کاهش جلسات علنی مجلس از سوی هیئت‌رئیسه، گفت: اگر در هفته آینده، بحث بودجه در دستور کار قرار نگیرد، این طرح در صحن علنی بهارستان مطرح خواهد شد.

ابراهیم نکو نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه طرح یک فوریتی کاهش جلسات علنی مجلس با 17 امضا تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شده است، گفت: این طرح از سوی هیئت‌رئیسه مجلس در صحن علنی، اعلام وصول شده است که در هفته آینده اگر بحث بودجه در دستور کار صحن علنی بهارستان قرار نگیرد این طرح مطرح خواهد شد.

وی  در ادامه با بیان اینکه در این طرح، طراح به دنبال کاهش جلسات علنی مجلس متناسب با نیازهای نمایندگان است، ادامه داد:  تصویب این طرح موجب کاهش هزینه‌های مجلس می‌شود، زیرا در حال حاضر جلسات علنی که سه روز در هفته برگزار می‌شود هزینه‌های زیادی به کشور وارد می‌کند، همچنین در صورت تصویب این طرح به دنبال کاهش جلسات علنی مجلس نمایندگان فرصت بیشتری خواهند داشت تا در کمیسیون‌های تخصصی، فعالیت کارشناسانه داشته باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: در این طرح وقت نمایندگان برای برگزاری جلسات با وزرا و دولتی‌ها نیز بیشتر شده و از طرفی فرصت کافی نیز برای بررسی مطالبات مردم در اختیار خواهند داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار