سازمان "هواشناسی" کشور؛

هوای "تهران" نسبتا سالم و گرم می شود/ وزش باد ملایم و "کاهش نسبی آلاینده ها"

از عصر امروز و طی فردا در نوار شمالی کشور وزش ملایم باد پیش بینی می شود از این رو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نوار شمالی کشور بویژه در شهر تهران از غلظت آلاینده های جوی کاسته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "پنجشنبه سوم بهمن ماه 92" دمای هوا در اغلب مناطق کشور افزایش می یابد که این افزایش دما در سواحل دریای خزر محسوس تر است و در سواحل غربی دریای خزر و استان اردبیل با وزش باد گرم همراه است.

بر اساس این گزارش، از اواسط امروز در برخی مناطق شمال غرب کشور و سواحل دریای خزر و سپس فردا در برخی مناطق شمال شرق کشور  افزایش ابر، بارش های پراکنده و کاهش دما پیش بینی می شود.


شایان ذکر است، از عصر امروز و طی فردا در نوار شمالی کشور وزش ملایم باد پیش بینی می شود از این رو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نوار شمالی کشور بویژه در شهر تهران از غلظت آلاینده های جوی کاسته خواهد شد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، نيمه ابري تا ابري درپاره ای نقاط غبارصبحگاهي و شهر تهران، ابری پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود با افزایش نسبت به روز قبل به 16 درجه و در کمترین حالت به 6 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر10 درجه بالای صفر است که نسبت به روز های گذشته گرمتر شده است و همچنین طی امروز و فردا هوای تهران بهاری می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار